Curriculum Vitae

 

 

1. Nume: ŢUGUI

2. Prenume: ALEXANDRU

3. Domiciliul stabil: Şoseaua Păcurari, Nr. 39, Bloc 544, Etaj 3, Apt. 10

4. Data naşterii: 09.09.1968

5. Locul naşterii: ORBENI, jud. BACĂU

6. Naţionalitatea: Română

7. Starea civilă: căsătorit

8. Şcoli urmate:

Facultatea: 1987-1992, Facultatea de Ştiinţe Economice Iaşi, secţia Finanţe-Contabilitate, cursuri de zi;

            Liceul: 1982-1986, Liceul Economic şi de Drept Ad-Tiv Bacău;

            Şcoala generală: 1974-1982, Scoala nr. 1-3 din Comuna ORBENI, judeţul BACĂU.

9. Specializări:

·        sept. 2002: curs formator ANEVAR, Tuşnad, România

·        iulie 2002: participant la DELOS Summer School, Pisa, Italia

·        mai 2001: curs pentru formator ID în cadrul CECCAR;

·        decembrie 2000: seminar Standarde Internaţionale de Contabilitate

·        noiembrie – decembrie 2000: stagiu de perfecţionare la Universite Paris VIII, Saint Denis, Franţa, (Laboratoire d’Intelligence Artificiele)

·        ianuarie – martie 2000: stagiu de documentare la Universitatea din Alberta, Edmonton, Canada;

·        octombrie – noiembrie 1999: stagiu de documentare la Universite Paris IX Dauphine, Franţa;

·        februarie – mai 1999: curs pentru manageri de calitate;

·        iulie – august 1999: curs organizat de CECCAR «Contabilitatea într-o nouă perspectivă ».

·        iunie – iulie 1996: curs de agenţi valori mobiliare INTRADOS ROMÂNIA;

·        martie – iunie 1995: curs de pregătire în domeniul metodelor de evaluare a societăţilor comerciale;        

·        oct. 1991 – iulie 1992: curs de specializare Franţa, modul contabilitate aprofundată – DUTCA.

10. Atestate şi titluri:

·        Doctor în ştiinţe economice, noiembrie 2000 ;

·        Manager de calitate din 1999;

·        Expert contabil din  1996;

·        Evaluator ANEVAR din 1995;

 

11. Locuri de muncă:

·        1 oct. 2001 – azi, conferenţiar la "Catedra de Informatică Economică" Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea "Al. I. Cuza" Iaşi, cu contract de muncă pe durată nedeterminată;

·        15 feb.1999 – 30 sep. 2001, lector la "Catedra de Informatică Economică" Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea "Al. I. Cuza" Iaşi;

·        15 feb.1996 - 14. feb.1999, asistent la "Catedra de Contabilitate, Analiză Economică şi Informatică de Gestiune" din Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea "Al. I. Cuza" Iaşi;

·        15 feb.1993 – 14 feb.1996, preparator la "Catedra de Contabilitate, Analiză Economică şi Informatică de Gestiune" din Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea "Al. I. Cuza" Iaşi;

·        01 oct.1992 - 15 ian. 1993 profesor contabilitate Liceul Economic nr. 2 Iaşi.

12. Limbi străine:

            Limba franceză scris-vorbit,  bine;

            Limba engleză scris-vorbit, bine.

13. Articole publicate: 73 articole pe domeniul economiei şi informaticii de gestiune;

14. Articole în curs de publicare:   4 articole;

15. Lucrări susţinute la la diverse manifestări ştiinţifice: 66;

16. Cărţi: 22 (5 unic autor, 8 co-autor, 1 în limba engleză);

17. Contracte de cercetare: 8;

18. Vizite de documentare externe:

1. Documentare în vederea creării Centrului de cercetare şi instuire în Sisteme INTELigente la Universitatea Paris VIII, noiembrie-decembrie 2000;

2. Documentare pentru finalizarea cercetărilor prin doctorat la Universitatea din Alberta, CANADA, ian.-martie 2000;

3. Documentare pentru proiect de cercetare cu MEN la Universite Dauphine Paris IX, la LAMSADE, oct. – noi. 1999. Titlu contract de cercetare “Sisteme inteligente în contabilitate".

4. Compania de transporturi aeriene interne “AerIntern France”, 1992;

5. Societe Generale, Franţa, oct. 1991 – iunie 1992;

6. SOCEAF, Societe d’Etude et d’Applications Financiers Paris, Franţa în 1992.

19. Experienţă economică practică

19.1. Formator Ministerul Finanţelor (noiembrie 1993 - iunie 1994) - 7 cursuri de contabilitate – Noul sistem contabil din România

19.2. Implementarea Noului Sistem Contabil în cadrul Staţiunilor Balneoclimaterice din România 1994.

19.3. Expert consultant financiar (februarie 1995-decembrie 1997) pentru firme de consultanţă în domeniul informaticii de gestiune şi analizei financiar-contabil. Responsabil echipei de specialişti pentru: studii de fezabilitate în vederea divizării (peste 10 societăţi cu capital de stat); rapoarte de evaluare pentru peste 150 societăţi; reevaluarea a peste 200 de active şi proprietăţi imobiliare evaluate pentru privatizare, vânzare, constituire de societăţi comerciale şi majorare de capital social; studii de restructurare pentru un numar de 10 societăţi comerciale în vederea obţinerii de împrumuturi; planuri de afaceri pentru obţinere credite BRD ca urmare  a angajării de şomeri.

19.4. Dezvoltatorul produsului-program CICLOP - pentru gestiunea clienţilor unei societăţi de valori mobiliare SVM TGH Investment Iaşi;

19.5. Creatorul indicelui extrabursier “Tgh Investment Moldova Alexandru Tugui - TIMAT” lansat oficial în 20 octombrie 1997.

19.6. Cenzor expert contabil la 3 societăţi comerciale pe acţiuni.

19.7. Experienta specialist domeniu financiar-contabil în calitate de expert contabil.

19.8. Coordonator de colecţii: MEM-ECO şi C*A*S*H  la Editura Junimea Iaşi;

19.9. Membru în colegiul de redacţie al Revistei de Contabilitatea, Expertiza şi Auditarea Afacerilor

20. Cursuri predate:

-         Sisteme expert de gestiune;

-         Sisteme multimedia;

-         Medii de programare;

-         Informatică de gestiune;

-         Produse informatice generalizate.

-         Managementul Resurselor Informatice

20. Domenii de interes: Inteligenţa artificială; Software financiar-contabil; Contabilitate; Analiză economico-financiară; Informatică de gestiune; Fenomenul inflaţionist; Evaluarea de firmă.

 

25 februarie 2003

 

 

 


Conf. univ. dr. Alexandru ŢUGUI